afrika-mombasa.reismee.nl

Vertrek

Helaas heeft het vliegtuig naar Narobi een defect en vertrekt 2.30 uur later. Met als gevolg het missen van mijn vlucht naar Mombasa.

Heb dooingoood al ingelicht.

In Nairobi kan ik pas een nieuwe vlucht boeken naar Mombasa.

Wordt nachtwerk.

Alja

Dat is enorm balen. Zal best goed komen. Gelukkig heb je een goede reisverzekering. Zijn er nog meer, die naar mombassa moeten? Succes.

Wiesje

Jemig dat is een tegenslag. Wees flink en rustig. Je komt er wel met een omweggetje dan. Dag lieverd neem nog maar een koffietje of nog beter een roseetje hihi! Kussies xxx

Melanie

Lieve Marjon, ahhhh wat een toestand. Blijf positief komt vast allemaal goed. Alle liefs Mel

Sylvia

Gebruik je wachttijd om te ontspannen, koffietje, sigaret, krant of kwekken met mede passagiers en straks in het vliegtuig lekker films kijken en proberen te slapen!

Edith

Ha lieverd komt allemaal goed Succes xx

Hans

Hallo Marjon

Ik zou als ik jouw was een vino nemen. Goede reis ik hoop voor je dat alles verder met je reis goed verloopt. Succes maak er wat moois van.
Gr Hans

Alja

Ik ben zo benieuwd of de reis verder goed is gegaan? Foto van kindjes gastvrouw zie ik niet? ?

Chrisje

Joehoeeeee lieve Marjon .Even een babbeltje ! Hoop dat het goed met je gaat ?? De fotootjes toevoegen op jouw blog blijft nog even gedoe , zo lijkt het ...? Dan is FB nu wel heel fijn als tweede mogelijkheid , want daar zien we wel leuke foto's van jouw mooie en goede werk voorbij komen !! Fijn om je zo een beetje te kunnen volgen !! Pas goed op jezelf ! Voor nu liefs met een omhelsingskusss ?❤️voor jou

Doingoood