afrika-mombasa.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Marjon

Reacties

Reacties

Edith

Super leuk dat ik je kan volgen, xx

Alja

Ik wil ook graag met je meereizen.

Syl

You're doing good :-)

Wiesje

Gelukt Marjon!!! Toppie! Succes met inpakken! Nog 3 nachtjes slapen en dan is het zover!

Mel

Wow cool om je te volgen!!!

Lia

Ik ga je volgen. Super van je!

Cindy

Lieve Marjon,

Nog 2 nichtjes en dan gaat je spannende avontuur beginnen. We wensen je een hele goede reis en een prachtige tijd toe. Veel liefs, Cindy

Edith

Hoi lieve Marjon , nog 1 nachtje en dan begint je spannende reis. Een hele goede reis en geniet ervan. liefs Waldo en Edith ?

Marjon

Dank jullie wel voor de lieve woorden.
Kwari heri (tot ziens in het Swahili)

Wiesje

Lieverd een voorspoedige reis en een geweldige tijd met je kindjes toegewenst!!! Is nu al stil hoor in huis!!! Dikke kus en tot over 4 weken! Dagdag

Chrisje

Hey liefje .... wat een pech ! De start van jouw bijzondere avontuur !! We duimen voor leukere tijden !! We missen je enorm hoor ! Met alle liefs ?❤️

Wiesje

Joehoe lukt het niet de foto's te uploaden naar de reis-mee blog? Weet je nog hoe je de foto van de veerpont op de blog hebt gezet? Ik zie ook niet op de reis-mee site hoe foto's toe te voegen. Misschien is er iemand die het weet? Zou leuk zijn toch? Wens je een prachtige tijd toe! Alle liefs en dikke kus Wiesje

Wiesje

Ik heb nog even gezocht wat er aan de hand kan zijn. Je hebt een nieuwe simkaart in je IPhone 6 toch? Probeer is naar ICloud te gaan: instellingen dan onder je naam ICloud aan tikken. Dan ga je in het menu van ICloud. ICloud reservekopie aan zetten zie geel vierkantje reservekopie zodat je niet alles kwijt bent als je weer je vorige simkaart in je telefoon plaatst. Naar Foto's en wellicht ICloud bibliotheek aanzetten. Probeer het maar eens. Het kan ook te maken hebben met de wifi. Hoop dat je er iets aan hebt. Verder weet ik het ook niet!!! I hope it works! Dikke kus Wiesje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood